Milyen fizetési módok közül választhat?
Kiszállítás esetén a vásárolt termék kifizetése a legtöbb esetben utánvéttel történik, melynek költsége 978 Ft, de lehetőség van a bankkártyás fizetésre és előre átutalásra is. Előre utalás esetén meg kell várnunk, hogy a megküldött számla ellenértéke beérkezzen a számlánkra és le legyen könyvelve.
Milyen szállítási módok közül választhat?
Termékeinket általában GLS futárszolgálat kiszállítással juttatjuk el Önnek, de lehetősége van a rendelés során kiválasztani a személyes átvételt, ha Önnek van lehetősége felkeresni az 5000 Szolnok, Városmajor út 59/A. címen található üzletünket. Személyes átvétel esetén értesítjük, hogy leghamarabb mikor juthat hozzá a termékhez.
Szállítás díjtételei magyarországi szállítás esetén:
< 1 kg 1900.- + ÁFA- forint
< 2 kg 2200.- + ÁFA- forint
< 5 kg 2800.- + ÁFA- forint
< 15 kg 3000.- + ÁFA- forint
< 20 kg 3500.- + ÁFA- forint
< 35 kg 3800.- + ÁFA- forint
A küldeményt a szállítást végző partnerünknek nem áll módjában az emeletre szállítani. A szállítási szolgáltatás csak a ház kapujáig vagy lépcsőházig terjed. Webáruházunkban előfordulhatnak ingyenes szállítású termékek is, melyet egy egyértelmű Ingyenes kiszállítás ikonnal jelölünk a termékoldalon és a termék listaoldalon. Abban az esetben, ha ingyenes szállítású és szállítási díjas termék is található a kosárban, felszámoljuk a szállítási költséget.
A várható szállítási költséget a rendelés véglegesítése előtt megjelenítjük úgy, hogy a vásárlónak lehetősége legyen megszakítani a rendelési folyamatot.
Minden tételnél törekszünk arra, hogy a tőlünk elvárható legpontosabb szállítási költséggel számoljunk a megrendelés során, azonban több tétel megrendelése vagy nehezen csomagolható termék esetén előfordulhat, hogy a rendelés beérkezésekor ezt felül kell bírálnunk. Ez esetben a megrendelőt értesítjük a megváltozott szállítási költségekről.
Nemzetközi szállításra minden esetben egyedi árat küldünk.
A megrendelés visszaigazolása
Az online megrendelést követően rendszerünk automatikus üzenetet küld, melyben a vásárlás tényét igazoljuk vissza, de ezzel párhuzamosan még egy ellenőrzést végzünk a termék elérhetőségéről, melynek eredményéről e-mailben vagy telefonon értesítjük.
Mire figyeljen a csomagok kézhez vételénél?
Javasoljuk, hogy kiszállításkor – még a futár jelenlétében – szemrevételezéssel vizsgálja meg a csomagot, és győződjön meg annak sértetlenségéről! Ha nem jelez felénk írásban sérülést, vagy hiányt, akkor a szállítást hibátlannak tekintjük, erre vonatkozó reklamációt nem fogadunk el.