Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

Milyen fizetési módok közül választhat?

Webáruházunkban minden termék esetén közöljük a raktárkészletre vonatkozó információkat, így a vásárlás pillanatában látható, hogy az adott termék elérhető-e nálunk, vagy utánrendelésre van szükség.

Kiszállítás esetén a vásárolt termék kifizetése a legtöbb esetben utánvéttel történik, melynek költsége 490 Ft, de lehetőség van a bankkártyás fizetésre és előre átutalásra is. Előre utalás esetén meg kell várnunk, hogy a megküldött számla ellenértéke beérkezzen a számlánkra és le legyen könyvelve.


Milyen szállítási módok közül választhat?

Termékeinket általában DPD vagy TNT futárszolgálat kiszállítással juttatjuk el Önnek, de lehetősége van a rendelés során kiválasztani a személyes átvételt, ha Önnek van lehetősége felkeresni a szolnoki üzletünket. Személyes átvétel esetén értesítjük, hogy leghamarabb mikor juthat hozzá a termékhez.


Szállítás díjtételei magyarországi szállítás esetén:

50000.- forintig a szállítás díja bruttó 3000.- forint.

50001.- forinttól 100000.- forintig bruttó 2500.- forint

100001.- forinttól a szállítási díj ingyenes.

A küldeményt a szállítást végző partnerünknek nem áll módjában az emeletre szállítani. A szállítási szolgáltatás csak a ház kapujáig vagy lépcsőházig terjed. Webáruházunkban előfordulhatnak ingyenes szállítású termékek is, melyet egy egyértelmű Ingyenes kiszállítás ikonnal jelölünk a termékoldalon és a termék listaoldalon. Abban az esetben, ha ingyenes szállítású és szállítási díjas termék is található a kosárban, felszámoljuk a szállítási költséget.
A várható szállítási költséget a rendelés véglegesítése előtt megjelenítjük úgy, hogy a vásárlónak lehetősége legyen megszakítani a rendelési folyamatot.
Minden tételnél törekszünk arra, hogy a tőlünk elvárható legpontosabb szállítási költséggel számoljunk a megrendelés során, azonban több tétel megrendelése vagy nehezen csomagolható termék esetén előfordulhat, hogy a rendelés beérkezésekor ezt felül kell bírálnunk. Ez esetben a megrendelőt értesítjük a megváltozott szállítási költségekről.

Nemzetközi szállításra minden esetben egyedi árat küldünk.


A megrendelés visszaigazolása

Az online megrendelést követően rendszerünk automatikus üzenetet küld, melyben a vásárlás tényét igazoljuk vissza, de ezzel párhuzamosan még egy ellenőrzést végzünk a termék elérhetőségéről, melynek eredményéről e-mailben vagy telefonon értesítjük.


Mire figyeljen a csomagok kézhez vételénél?

Javasoljuk, hogy kiszállításkor – még a futár jelenlétében – szemrevételezéssel vizsgálja meg a csomagot, és győződjön meg annak sértetlenségéről! Ha nem jelez felénk írásban sérülést, vagy hiányt, akkor a szállítást hibátlannak tekintjük, erre vonatkozó reklamációt nem fogadunk el.